De ce abonament mentenanță?
Întreținerea calculatoarelor, a rețelei aferente și centralelor telefonice presupune un proces de rutină, ce trebuie efectuat constant de
către specialiști.
Costul cel mai mic al acestui proces este reprezentat prin utilizarea unui abonament de mentenanță (fie că se referă la
rețeaua WiFi - wireless, la rețeaua de cabluri si echipamente pasive terminale, la activele rețelei - switch-uri, routere, servere,
echiipamente wireless - la centrala telefonică etc)
ce vă oferă protecție și suport împotriva defecțiunilor sau virusarea (cauzate accidental sau nu) aparaturii / calculatoarelor /
serverelor dumneavoastră.
Abonamentele de mentenanță se adresează companiilor care doresc să externalizeze întreținerea unei infrastructuri IT & Telecom
(rețea - wireless sau wired - de calculatoare sau infrastructură de calculatoare și telecomunicații) și/sau a unei rețele structurate
(service rețea voce date, rețea de calculatoare, rețea de telefonie) unei echipe experimentate în domeniul IT&C.
Dacă totuși, nu doriți un abonament lunar de service / mentenanță, puteți apela la serviciile noastre pentru
probleme punctuale legate de infrastructura dvs de IT
sau ne puteți contacta pentru o ofertă personalizată.
Beneficii abonament de mentenanță
Beneficiile unui abonament de mentenanță sunt:
- costurile mult mai mici la mentenanță echipamentelor IT & Telecom decât în cazul unui angajat specializat!
- externalizând serviciile IT, dispar impozitele și taxele adiționale salariului pentru un angajat, care aproape vă dublează costurile.
- o echipă de specialiști IT este mai buna decât un singur specialist!
- costuri deductibile
- consultanţă IT & Telecom gratuită pentru proiectele dumneavoastră;
- garanția că veți face cele mai bune alegeri în domeniul investițiilor în IT & Telecom;
- prioritate maximă în rezolvarea problemelor apărute;
- siguranța că rețeaua dvs. de calculatoare și periferice este întreținută corespunzător de mâinile unor profesioniști;
- menținerea în stare bună de funcționare a tuturor echipamentelor;
- siguranța că veți plăti mai puțin decât dacă "sunați atunci când aveți probleme";
- prevenirea pierderilor de date și a defectării hardware a sistemelor IT & Telecom;
- siguranța că vom interveni în timpul stabilit prin contract pentru remedierea defecțiunilor și problemelor tehnice;
- siguranța că vom lua în mod regulat măsuri preventive pentru a asigura buna funcționare a rețelei ți echipamentelor dvs;
Servicii suplimentare
Serviciile pot fi mult mai multe decât cele enumerate mai jos, dar va punem la dispoziție căteva din cele mai utilizate:
- configurare rețea WiFi;
- măsurare semnal și proiectare rețea wireless;
- instalare active directory (windows);
- instalare windows (cu licența clientului);
- instalare software la cererea clientului (cu software-ul clientului);
- instalare server Windows (cu licența clientului;
- instalare server Windows (cu licența clientului) + Active Directory;
- instalare server Linux;
- configurare server backup, NAS;
- managementul licențelor și garanțiilor;
- depanare/instalare imprimantă;
- suport email și webhosting;
- suport centrală telefonică;
- suport imprimante (ce inseamna intreținere și furnizare consumabile ce vor fi plătite de către client);
- reprogramare centrală telefonică;;
Garantăm confidențialitatea tuturor datelor și informațiilor dvs, inclusiv a configurațiilor sistemelor
ce fac obiectul intervențiilor noastre, în cadrul unui contract de service sau nu!