Descriere facilitati software TelTax
Sistemul asigura rezolvarea facila a monitorizarii traficului telefonic al personalului societatii dumneavoastra.
Pachetul software Office TelTax prelucreaza informatiile trimise de catre centrala telefonica, acesta neputand sa modifice
restrictii fizice sau optiuni de acces existente (respectiv programarea existenta a centralei telefonice).
Echipamentul necesar se compune dintr-un sistem informatic realizat cu un calculator ce lucreaza in timp real
(se recomanda minim Pentium IV / 3 Ghz, 1024 Mb RAM), conectat la centrala telefonica printr-un cablu special, o imprimanta
format minim A4 (instalata pe portul local sau in retea) si setul de programe (Office TelTax) specializate in
gestionarea traficului telefonic.
Realizat pe baza unor documentatii cumulate in aproape 15 ani, software-ul Office TelTax este compatibil cu toate centralele
telefonice care sunt dotate cu un port serial RS 232, sau USB.
Programul prelucreaza in mod automat convorbirile ce se efectueaza prin centrala telefonica, calculand costul conversatiei,
tinand cont de durata acesteia, ora, postul apelat (interurban sau international), permitand si practicarea unor preturi preferentiale.
Softul poate fi adaptat la cerintele societatii dumneavoastra, inserand optiuni ce nu sunt cuprinse in acest moment in pachetul de baza.
Astfel, de exemplu, softul poate prelucra informatii privind costurile reale ale convorbirilor telefonice sau informatii privind identificarea
apelului primit (necesita interfete suplimentare pentru centrala telefonica si se poate implementa numai daca aceasta dispune de facilitati
de prelucrare a informatiilor pe care Romtelecom sau furnizorul de servicii de telefonie le trimite).
Pachetul software Office TelTax va permite sa realizati rapoarte complexe privind traficul fiecarui abonat, grupurilor de abonati sau a
convorbirilor efectuate prin centrala telefonica. De asemenea, cu ajutorul agendei telefonice, puteti sa identificati usor apelurile
efectuate catre destinatarii cunoscuti (chiar si in cazul in care acestia din urma au fost introdusi ulterior apelurilor efectuate).
Programul este capabil sa intretina un numar de peste 1.000.000 de inregistrari. Deci dispuneti de o arhiva in care puteti vizualiza
sau lista convorbirile telefonice efectuate cu o saptamana, o luna, doua sau orice alta perioada in urma. Aceasta optiune va da
posibilitatea sa verificati si sa vizualizati la nivel global traficul efectuat, sau orice alte concluzii privitoare la convorbirile telefonice.
Pachetul Office TelTax sau Hotel TelTax se compune din doua module (programe): unul de monitorizare a centralei telefonice si un program
de prelucrare a informatiilor culese. Va prezentam in continuare modulul de monitorizare si modulul Office.
1. SMDR (Station Message Detail Recording)
Este programul de intercomunicare cu centrala telefonica. El permite culegerea informatiilor pe care centrala telefonica le transmite si
stocarea acestora intr-o baza de date.
Acest program se starteaza odata cu calculatorul si va lucra in background, indicand ca functioneaza printr-o icoana reprezentand un telefon,
afisata in systray.
In momentul in care programul primeste informatii de la centrala telefonica, acestea vor fi indicate in doua moduri: culoarea icoanei
telefonului se va schimba in rosu si in locul cuvantului Astept din main window se va afisa
Primesc informatii..
Butonul configurare ne permite sa schimbam parametrii portului de interconectare, precum si modul de startare al programului.
2. Office TelTax
Este programul care permite vizualizarea convorbirilor, structurate pe interioare, grupuri de abonati sau pe toata centrala telefonica.
Baza de date creeata de acest program contine inregistrarile corespunzatoare fiecarui post telefonic (interior) instalat de la care s-au
efectuat convorbirile telefonice. Aplicatia este capabila sa intretina aceasta baza de date prin proceduri specifice.
Dupa instalare, si inregistrare, programul va trebui configurat conform cerintelor societatii dumneavoastra. Aceasta se va face
din meniul configurare.
In meniul "Abonati" se seteaza interioarele existente in centrala (numarul respectiv numele) care se pot asocia in "Grupuri de abonati".
Daca folositi coduri personale pentru cei care filosesc liniile exterioare, exista optiunea "Account Code" si "Grupuri Account Code".
Tot in aceasta sectiune gasiti configurarea zonelor, prefixelor interurbane si internationale, a preturilor pentru fiecare operator
de telefonie mobila existent precum si a valutei in care acesta tarifeaza. Zonele de tarifare si prefixele corespunzatoare fiecarui
operator pot fi configurate independent, si asociate ulterior cu pozitia in care se gasesc la centrala telefonica.
Este posibil ca dumneavoastra sa folositi un anume cod pe care sa il formati inaintea unei convorbiri internationale
(pentru reducerea costurilor de ex.). Aceste coduri trebuiesc ignorate pentru ca raportul ulterior sa includa numerele formate.
Acestea le gasiti in meniul "Digiti ignorati".
In majoritatea cazurilor centrala telefonica nu este echipata cu interfete corespunzatoare identificarii exacte a costurilor
apelului efectuat. De aceea noi vom taxa linia ocupata. Durata peste care convorbirile vor fi taxate este definita
In meniul "Durata minima".
Accesul in program se face in urma tastarii unei parole pentru a preveni accesul neautorizat.
Aceasta se gaseste in meniul "Parola".
Identificarea numerelor apelate se poate face si adaugand numerele cunoscute in agenda telefonica. Astfel se vor putea
identifica mult mai usor apelurile cunoscute.
Programul listeaza convorbirile sub forma unui tabel in care sunt incluse data, ora la care s-a format numarul,
destinatia, timpul convorbirii precum si costul acestei convorbiri tinand cont de numarul format si ora la
care s-a efectuat convorbirea si rotunjind la unitate intreaga fiecare convorbire.
Puteti vizualiza convorbirile telefonice pe ecranul calculatorului fara a le lista, vizualizarea facandu-se in acelasi
format ca listarea la imprimanta.
Convorbirile fiecarui abonat pot fi listate si vizualizate pentru o perioada specificata, raportul cuprinzand si suma
acestor convorbiri pentru aceasta selectie. De asemenea convorbirile pot fi sterse din baza de date pentru o perioada
specificata (din considerente de siguranta nu se poate sterge o singura convorbire ci minim o zi de convorbiri).
Puteti grupa interioarele in grupuri de abonati, aceasta permitandu-va sa efectuati aceleasi vizualizari si listari pentru
grupurile de abonati, redandu-va o situatie globala a acestora. Spre exemplu daca exista un departament tehnic sau
de marketing la societatea dvs, interioarele aferente acestui departament le grupati si le denumiti tehnic sau marketing.
Atunci cand cereti un raport pentru o anumita perioada pentru acest departament sistemul va afisa toate convorbirile aferente
acestor interioare, calculand si suma totala a acestor convorbiri.
Convorbirile telefonice se pot sterge pentru un interior anume, pentru un grup de abonati sau pe toata centrala, tinand cont de
perioada in care dorim stergerea lor.
Vizualizarile, listarile sau stergerea convorbirilor telefonice se poate face si functie de codul de acces pe linia externa (account code),
in aceleasi conditii ca la abonati.
In cazul in care doriti mai multe detalii despre convorbiri aveti la dispozitie meniul "Statistica".
Aici puteti vizualiza sau lista convorbirile functie de mai multe criterii:
- listarea sau vizualizarea anumitor numere de telefon, filtrate sau nu, pentru un interior anume si pentru o perioada data.
- listarea sau vizualizarea tuturor apelurilor pe un anumit trunchi pentru o perioada data.
- listarea sau vizualizarea convorbirilor functie de destinatia aleasa.
- vizualizarea duratei celei mai lungi convorbiri din baza de date.
- vizualizarea valorii celei mai scumpe convorbiri din baza de date.
- vizualizarea numarului total de apeluri din baza de date.
Mai sunt incluse, pe langa facilitatile enumerate mai sus si grafice pentru apelurile efectuate, suport pentru apelurile primite,
statistica pentru apeluri primite, export in excel, txt, etc.
La comanda se poate personaliza softul conform cerintelor dvs.
Pret
Pretul pachetului fara instalare este de 99 € + TVA.
Pretul pachetului cu instalare, instruire personal, asistenta tehnica gratuita 3 luni, este de 159 € + TVA.