Prolog
Mentenanța reprezintă un ansamblu de activități tehnico-organizatorice care au ca scop menținerea sau restabilirea unui echipament/sistem
într-o stare specifică pentru ca acesta să fie în masură de a asigura un serviciu determinat. Conform normei europene
EN 13306:2001, mentenanța este ansamblul tuturor acțiunilor tehnice, administrative și de management, în timpul ciclului de viață al unui
echipament/sistem, destinate pentru menținerea sau restabilirea acestuia într-o stare în care să-și poată îndeplini funcția impusă
(necesară).
Alta definiție este formulată de DOD Dictionary of Military and Associated Terms: Prin mentenanță se înteleg orice activități cum
sunt inspecții, teste, măsurători, înlocuiri, ajustări și reparații care sunt destinate pentru a menține și restabili o unitate funcțională
într-o stare specificată în care unitatea să-și poată efectua funcțiunile necesare sau să-și restabilească aptitudinea de efectuare a
serviciului. Un serviciu de mentenanță al unei întreprinderi poate fi determinat, de asemenea, să participe
la studii de ameliorare a procesului industrial și trebuie să ia în considerare numeroase restricții cum sunt calitatea, securitatea,
mediul, costurile etc.
În domeniul informaticii, mentenanța se definește ca fiind procesul prin care se iau măsurile corespunzătoare
pentru ca un echipament, un program sau un sistem de baze de date să functioneze corect și să fie actualizat.
(sursa: wikipedia.ro)
Abonament mentenanță IT
Întreținerea calculatoarelor, a rețelei aferente și centralelor telefonice presupune un proces de rutină, ce trebuie efectuat constant de
către specialiști.
Costul cel mai mic al acestui proces este reprezentat prin utilizarea unui abonament de mentenanță (fie că se referă la
rețeaua WiFi - wireless, la rețeaua de cabluri si echipamente pasive terminale, la activele rețelei - switch-uri, routere, servere,
echiipamente wireless - la centrala telefonică etc)
ce vă oferă protecție și suport împotriva defecțiunilor sau virusarea (cauzate accidental sau nu) aparaturii / calculatoarelor /
serverelor dumneavoastră.
Abonamentele de mentenanță se adresează companiilor care doresc să externalizeze întreținerea unei infrastructuri IT & Telecom
(rețea - wireless sau wired - de calculatoare sau infrastructură de calculatoare și telecomunicații) și/sau a unei rețele structurate
(service rețea voce date, rețea de calculatoare, rețea de telefonie) unei echipe experimentate în domeniul IT&C.
Dacă totuși, nu doriți un abonament lunar de service / mentenanță, puteți apela la serviciile noastre pentru
probleme punctuale legate de infrastructura dvs de IT
sau ne puteți contacta pentru o ofertă personalizată.
Beneficii
Beneficiile unui abonament de mentenanță sunt:
- costurile mult mai mici la mentenanță echipamentelor IT & Telecom decât în cazul unui angajat specializat!
- externalizând serviciile IT, dispar impozitele și taxele adiționale salariului pentru un angajat, care aproape vă dublează costurile.
- o echipă de specialiști IT este mai buna decât un singur specialist!
- costuri deductibile
- consultanţă IT & Telecom gratuită pentru proiectele dumneavoastră;
- garanția că veți face cele mai bune alegeri în domeniul investițiilor în IT & Telecom;
- prioritate maximă în rezolvarea problemelor apărute;
- siguranța că rețeaua dvs. de calculatoare și periferice este întreținută corespunzător de mâinile unor profesioniști;
- menținerea în stare bună de funcționare a tuturor echipamentelor;
- siguranța că veți plăti mai puțin decât dacă "sunați atunci când aveți probleme";
- prevenirea pierderilor de date și a defectării hardware a sistemelor IT & Telecom;
- siguranța că vom interveni în timpul stabilit prin contract pentru remedierea defecțiunilor și problemelor tehnice;
- siguranța că vom lua în mod regulat măsuri preventive pentru a asigura buna funcționare a rețelei ți echipamentelor dvs;
Pachete de mentenanță / service
Basic
- Maxim 3 PC
- Asistență tehnică remote: în limita a 12 ore
- Timp maxim de răspuns remote: 120 min
- Intervenții on-site: 1 inclusa
- Timp maxim de răspuns on-site: NBD
- Suport software OS & Aplicații
- Suport hardware PC
- Implementare BACKUP: DA
- Suport router wireless: DA
- Suport AP: NU
- Suport imprimantă: NU
- Suport software Server Windows: NU
- Suport software Server Linux: NU
- Suport hardware Server: NU
- Monitorizare proactivă servere: NU
- Managementul licențelor: NU
- Managementul garanțiilor: NU
- Suport Email & WebHosting: NU
- Suport inclus centrală telefonică: NU
- Suport rețea structurată: NU
- (poate genera cost de implementare)
Business
- Maxim 9 PC
- Asistență tehnică remote: nelimitată
- Timp maxim de răspuns remote: 60 min
- Intervenții on-site: 2 incluse
- Timp maxim de răspuns on-site: 6 ore
- Suport software OS & Aplicații
- Suport hardware PC
- Implementare BACKUP: DA
- Suport imprimantă: DA
- Suport router wireless: DA
- Suport AP: DA
- Suport software Server Windows: NU
- Suport software Server Linux: NU
- Suport hardware Server: NU
- Monitorizare proactivă servere: NU
- Managementul licențelor: NU
- Managementul garanțiilor: NU
- Suport Email & WebHosting: NU
- Suport inclus centrală telefonică: NU
- Suport rețea structurată: NU
- (poate genera cost de implementare)
Professional
- Maxim 20 PC
- Asistență tehnică remote: nelimitata
- Timp maxim de răspuns remote: 30 min
- Intervenții on-site: 3 incluse
- Timp maxim de răspuns on-site: 4 ore
- Suport software OS & Aplicații
- Suport hardware PC
- Implementare BACKUP: DA
- Suport router wireless: DA
- Suport AP: DA
- Suport imprimantă: DA
- Suport software Server Windows: DA
- Suport software Server Linux: NU
- Suport hardware Server: DA
- Monitorizare proactivă servere: DA
- Managementul licențelor: DA
- Managementul garanțiilor: DA
- Suport Email & WebHosting: DA
- Suport inclus centrală telefonică: NU
- Suport rețea structurată: NU
- (poate genera cost de implementare)
All-in-ONE
- Maxim 50 PC
- Asistență tehnică remote: nelimitata
- Timp maxim de răspuns remote: 30 min
- Intervenții on-site: 6 incluse
- Timp maxim de răspuns on-site: 4 ore
- Suport software OS & Aplicații
- Suport hardware PC
- Implementare BACKUP: DA
- Suport router wireless: DA
- Suport AP: DA
- Suport imprimantă: DA
- Suport software Server Windows: DA
- Suport software Server Linux: DA
- Suport hardware Server: DA
- Monitorizare proactivă servere: DA
- Managementul licențelor: DA
- Managementul garanțiilor: DA
- Suport Email & WebHosting: DA
- Suport inclus centrală telefonică: DA
- Suport rețea structurată: DA
- (poate genera cost de implementare)
Explicații si servicii suplimentare
Costul de implementare reprezintă un cost ce constă în aducerea în parametrii optimi de funcționare a rețelei și/sau
a echipamentelor (hardware și/sau software) IT & și Telecom ale companiei dvs înainte de a începe un contract de service. Sau, cu alte cuvinte,
daca echipamentul dvs generează un cost mare de întreținere trebuie făcut în așa fel încât acest cost să fie diminuat la maximum.
(abonament mentenanță IT și Telecom), dacă acest lucru se constată a fi necesar.
Suportul pentru cablarea structurată sau rețeaua voce date sau rețeaua structurată reprezintă ansamblul echipamentelor pasive (prize,
patch paneluri, patch corduri, cabluri, conectori) pe care vi le putem furniza și instala, cu costuri minime, sau consultanței gratuite
pe care v-o putem oferi pentru ca rețeaua dvs de voce date să funcționeze la parametrii pentru care a fost proiectată.
În tabelul de mai sus au fost enumerate serviciile ce se vor executa lunar, incluse prin contract, în cadrul unui abonament service / mentenanță.
Binențeles, asta nu înseamnă ca nu puteți beneficia contra cost de oricare alt serviciu ce nu este înclus în planul dvs de abonament.
Serviciile suplimentare pot fi mult mai multe decât cele enumerate mai jos, dar va punem la dispoziție căteva din cele mai utilizate:
- configurare rețea WiFi;
- măsurare semnal și proiectare rețea wireless;
- instalare și întreținere active directory (windows);
- instalare și întreținere windows (cu licența clientului);
- instalare software la cererea clientului (cu software-ul clientului);
- instalare și întreținere server Windows (cu licența clientului;
- instalare și întreținere server Windows (cu licența clientului) + Active Directory;
- instalare și întreținere server Linux;
- instalare și întreținere server backup, NAS;
- managementul licențelor și garanțiilor;
- depanare/instalare imprimantă;
- suport email și webhosting;
- suport centrală telefonică;
- suport imprimante (ce inseamna intreținere și furnizare consumabile ce vor fi plătite de către client);
- reprogramare centrală telefonică;;
Garantăm confidențialitatea tuturor datelor și informațiilor dvs, inclusiv a configurațiilor sistemelor
ce fac obiectul intervențiilor noastre, în cadrul unui contract de service sau nu!